Lähetä tukipyyntö asiakaspalveluumme, otamme yhteyttä mahdollisimman pian. Kiireellisissä asioissa palvelemme puhelimitse numerossa
0200 19 111 (ma-pe klo 10-16) *
Palveluosoitteita | |
---|---|
Toimistoliittymä | https://webmail.nettitieto.fi |
Yrityspalvelujärjestelmä | http://www.yrityspalvelujarjestelma.fi |
Laskutusjärjestelmä | https://www.laskutusjarjestelma.fi |
Sähköpostitilien- ja listojen hallinta | http://hallinta.nettitieto.fi |
Saapuva sähköposti | |
---|---|
Palvelin | pop.nettitieto.fi |
Tuetut protokollat | POP3, POP3S, IMAP, IMAPS |
SSL-salaustuki POP3S | portti 995 |
SSL-salaustuki IMAPS | portti 993 |
Suurin sallittu koko / saapuva viesti | 45Mt |
Lähtevä sähköposti | |
---|---|
Palvelin | smtp.nettitieto.fi ** |
Pakollinen SMTP-autentikointi | SMTP AUTH (Palvelin edellyttää kirjautumista) |
Suurin sallittu koko / lähtevä viesti: | 45 Mt |
Maksimi vastaanottajia / lähtevä viesti | 100 |
SSL-salaustuki | portti 465 |
** smtp.nettitieto.fi on NettiTieto Oy:n asiakkailleen tarjoama lähtevän postin palvelin, mutta kaikki Internet-yhteyttä tarjoavat operaattorit eivät salli ulkopuolisten operaattoreiden lähtevän postin palvelimien käyttöä. Silloin tulee käyttää Internet-yhteydentarjoajan lähtevän postin palvelinta, tai NettiTiedon palvelinta SSL-salauksella. Suosittelemme käytettäväksi SSL-salausta sekä saapuvassa, että lähtevässä sähköpostissa, koska se parantaa tietoturvaa ja helpottaa sähköpostin käyttöä, mikäli liikkuu useiden eri verkkojen välillä (tällöin lähtevän postin palvelimena voi olla aina smtp.nettitieto.fi).
* Asiakaspalvelu sähköpostitse apua@nettitieto.fi on täysin ilmainen. Pyrimme auttamaan asiakkaita saman arkipäivän sisällä ja vikatilanteissa pyritään lähettämään tiedotteita. Annamme palvelua myös asiakaspalvelunumeron kautta, josta veloitamme euro yhdeksänkymmentäkahdeksan senttiä minuutilta. Asiakaspalvelu tulee tekemään määrätyt rutiinikysymykset ja testaukset, joten on hyvä että olet tietokoneen läheisyydessä, jotta palvelu tulee olemaan sujuvaa ja nopeaa.