Kannettava maksupääte 3G- ja WLAN-yhteydellä.
Toimii erillispäätteenä, tai tuotteisiimme integroituna.
Sisältää kuittitulostimen.
Erillispäätteenä erittäin varmatoiminen, käyttää vikatilanteessa automaattisesti toisen operaattorin verkkoa.
Maksupääte kiinteisiin asennuksiin.
Toimii erillispäätteenä, tai tuotteisiimme integroituna.
Lähikaupoista tuttu laite.
Sisältää kuittitulostimen, jossa riittoisa kuittirulla.
Lisäpalveluna Yomani maksupääte on mahdollista teipata toiveidesi mukaiseen ulkoasuun.
Korttimaksupääte päivittää ohjelmistonsa automaattisesti, eikä ylläpito vaadi kauppiaalta manuaalisia toimia. Maksupäätteeseen ei tarvitse ladata kieltoluetteloa, koska pääte varmistaa katteen ja kortin tiedot automaattisesti ja reaaliaikaisesti suoraan kortin myöntäjältä.
Maksupäätteessä ei säilytetä korttinumeroita, eikä korttinumeron manuaalinen syöttö maksupäätteen näppäimistöllä ole mahdollista. Maksupääte ei myöskään varastoi onnistuneita maksuja, vaan ne siirtyvät heti edelleen maksuliikennepalveluun.
Maksupäätteen ja verkkomaksamisen toiminta on varmistettu siten, ettei maksutapahtumia pääse hukkumaan virhetilanteissakaan. Korttimaksupalveluiden toimintavarmuus ja suorituskyky täyttävät alan tiukimmatkin vaatimukset.
Mikäli et ole varma, valitse Yoximo.
Maksupäätteeseen sisältyy käyttöoikeus selainkäyttöiseen Poplaview -palveluun, josta näet kaiken maksupäätteeseen liittyvän rahaliikenteen, kuten tapahtumat, tilityserät ja raportit. Voit esimerkiksi hakea ja tulostaa raportit myyntipisteittäin haluamaltasi aikaväliltä. Voit antaa myös kirjanpitäjällesi oikeudet Poplaview palveluun.
Molemmissa maksupäätemalleissa on sirukortti- ja magneettijuovalukijan ohella myös nykyaikainen lähimaksuominaisuus.
Korttimaksujen vastaanottamiseksi tarvitset maksupäätteen lisäksi kauppiassopimuksen.
Kauppiassopimuksen voi tehdä Nets Oy:n tai pankin (OP, Danske Bank) kanssa. Kauppiassopimus ja korttitilityssopimus tarkoittavat samaa asiaa (tunnettiin aiemin myös nimellä PATU-sopimus).
Avustamme sinua tarvittaessa kauppiassopimuksen tekemisessä. Sinulla voi olla myös useita maksupäätteitä samalla kauppiassopimuksella.
Suomenkieliset käyttöohjeet, sekä vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin löytyvät Poplaview -palvelusta.
Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8:00 - 16:00 puhelimitse ja sähköpostitse.
Sinun on mahdollista tilata veloituksetta 24/7 toimiva vikatiedotepalvelu, josta saat automaattiset ilmoitukset mikäli maksuliikenteessä on havaittu häiriöitä, sekä kuittaukset milloin mahdollinen vika on korjattu.
Asennamme kuittitekstit (yrityksen nimi, y-tunnus, puhelin, osoitetiedot) sekä kauppiassopimuksen mukaiset liiketunnuksen ja toimialakoodin puolestasi maksupäätteeseen.
Mikäli sinulla on kauppiasopimus valmiina, toimitamme käyttövalmiin maksupäätteen toimipisteeseesi jopa kahden arkipäivän kuluessa. Voit seurata lähetystä Postin seurantapalvelusta.