HitCall soittojärjestelmä sijoittuu asiakaskontaktionnin ja myynnin tueksi asiakashankintaprosessin alkupäähän. Sen avulla voidaan määritellä niin myytävät tuotteet ja kampanjat, kuin myös kohderyhmät ja heitä kontaktoivat myyjät tai myyjäryhmät. HitCall soveltuu erinomaisesti minkä tahansa myyntiryhmän työnseurantaan ja -hallintaan. Se tekee myös myynnin tulosseurannasta ja myyjien etätyön seurannasta kontrolloitavaa.
Etätyömahdollisuus ja sen seuranta tuo selkeitä etuja niin myyntityön tekijälle kuin esimiestasolle.
Puheluliikenne on normaali GSM-puhelu joten ratkaisussa ei ole VoIP -järjestelmän ongelmia.
HitCall tehostaa myynninhallintaa. Se on massiivisia Call Center -ratkaisuja huomattavasti kevyempi ja se vastaa kaikkiin manuaalisen myyntityön tämänhetkisiin ongelmiin.
Tallenna saapuvat puhelut helposti. Näet soittohistorian välittömästi ja voit kuunnella puhelut jälkikäteen nauhalta.
Myyjä voi tehdä työtä konttorilla tai kotona, valita työlistalta tehtävän ja täydentää asiakkaan tietoja puhelun aikana, vaikka kauppaa ei juuri kyseisellä soittokerralla tulisi.
Esimies voi hallita kampanjoita ja myyntiryhmiä, raportoida tuloksista ja kouluttaa niiden pohjalta myyntityön tekijöitä eteenpäin. Tilaajan suuntaan voidaan toimittaa yksityiskohtaisia raportteja kampanjan kulusta.
Lisätietoa NettiTieto Oy 020 7421160