Hitcall Soittojärjestelmä

 

HITCALL

Tehosta myyntiä HitCall soittojärjestelmällä

HitCall soittojärjestelmä sijoittuu asiakaskontaktionnin ja myynnin tueksi asiakashankintaprosessin alkupäähän. Sen avulla voidaan määritellä niin myytävät tuotteet ja kampanjat, kuin myös kohderyhmät ja heitä kontaktoivat myyjät tai myyjäryhmät. HitCall soveltuu erinomaisesti minkä tahansa myyntiryhmän työnseurantaan ja -hallintaan. Se tekee myös myynnin tulosseurannasta ja myyjien etätyön seurannasta kontrolloitavaa. 



Etätyö

Etätyömahdollisuus ja sen seuranta tuo selkeitä etuja niin myyntityön tekijälle kuin esimiestasolle.

GSM

Puheluliikenne on normaali GSM-puhelu joten ratkaisussa ei ole VoIP -järjestelmän ongelmia.

Call Center

HitCall tehostaa myynninhallintaa. Se on massiivisia Call Center -ratkaisuja huomattavasti kevyempi ja se vastaa kaikkiin manuaalisen myyntityön tämänhetkisiin ongelmiin.

Tallennus

Tallenna saapuvat puhelut helposti. Näet soittohistorian välittömästi ja voit kuunnella puhelut jälkikäteen nauhalta.




HitCall eri käyttönäkökulmista:

NettiTiedon HitCall soittijärjestelmä myyjän näkökulmasta

MYYJÄ

Myyjä voi tehdä työtä konttorilla tai kotona, valita työlistalta tehtävän ja täydentää asiakkaan tietoja puhelun aikana, vaikka kauppaa ei juuri kyseisellä soittokerralla tulisi.

Myyjän työvälineet:
  • Kannettava tietokone, nettiyhteys
  • HitCall -sovellus
  • Äänimodeemi ja headset
Ominaisuuksia:
  • Soittolistat
  • Kampanjatietojen selaus
  • Asiakastietojen hallinta
  • Tilaustietojen tallennus

NettiTiedon HitCall soittijärjestelmä esimiehen näkökulmasta

ESIMIES

Esimies voi hallita kampanjoita ja myyntiryhmiä, raportoida tuloksista ja kouluttaa niiden pohjalta myyntityön tekijöitä eteenpäin. Tilaajan suuntaan voidaan toimittaa yksityiskohtaisia raportteja kampanjan kulusta.

Myynnin esimiehen välineet:
  • Tietokone ja Internet-yhteys
Ominaisuuksia:
  • Kampanjakohtainen yhteenveto käyttäjittäin
  • Soitot
  • Kontaktit
  • Myynnit
  • Päivittäinen työaika ja puheaika
  • Käyttäjäryhmien ja käyttäjien hallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Kampanjan soittojen seuranta
  • Soittolistojen hallinta
  • Soittohistoria
  • Raportit



Hitcall Soittojärjestelmä

Mitä HitCall sisältää?

  • Tallennus
  • Myynnin ohjaus
  • Työnohjaus
    • Myyjien seuranta
    • Työajan seuranta
    •  Soittomäärä
    •  Soittoaika
    •  Kauppojen/myynniin määrä
    •  Puheluiden kuuntelu
  • Tilausten kirjaus/välitys
  • Asiakkaiden automaattinen hallinta
  • Raportointi
  • Saapuvien puheluiden tallennus
  • Soittohistoria

Lisätietoja osoitteessa hitcall.fi




Lisätietoa NettiTieto Oy toimitusjohtaja Petri Siltakoski 020 7421160