Tiedote virheellisesti lähteneistä laskuista

11.04.2019

Laskutusjärjestelmämme testiympäristössä tapahtuneen inhimillisen virheen vuoksi laskujen tulostuspalveluun on lähtenyt virheellisesti testiaineistoa noin 50 vastaanottajalle. Vastaanottajien joukossa on generoituja tai selkeästi vääriä osoitteita, mutta myös oikeita postiosoitteita. Testiaineistossa olleiden laskujen päiväykset sijoittuvat vuosille 2007–2019.

Virheelliset laskut ovat lähteneet postijakeluun 5.4.2019 tulostusoperaattorin kautta.

Mikäli olet saanut NettiTiedolta laskun, jossa laskun saajana on joku muu kuin NettiTieto Oy, lasku on aiheeton eikä sitä tule maksaa.

Laskun saajana voi olla esimerkiksi Laskumaatti DEMO, NettiTieto Oy – DEMO, Testiä & Yritys oy, Demo Yritys, Laskumaatti DEMO JEPUJEE, City, Demolaskutus, Testiyritys oy tai NettiTieto Oy – DEMOTUS.

Pahoittelemme sattunutta virhettä ja teille mahdollisesti aiheutunutta haittaa. Mikäli teillä on kysyttävää, voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse 020 742 1160 klo 10–16 tai sähköpostitse apua@nettitieto.fi