NTG Hallinta
 
 
Tukipyyntö
Käyttöohjeita
Sähköposti FAQ 1/4
Sähköposti FAQ 2/4
Sähköposti FAQ 3/4
Sähköposti FAQ 4/4
Roskapostinsuodatus
Sähköpostin SSL-salaus
Suodatusperiaatteet
Nettisivut FAQ 1/2
Nettisivut FAQ 2/2
Verkkotunnukset
Aineisto-ohje
Mediapankki
Asiakaslehdet
Mainokset
Selaintesti
Etätuki
Sähköposti iPhone ohje
Asiakastuki « Takaisin

Tukisivuilta löydät yleisiä ohjeita palveluiden asetuksiin ja käyttämiseen.

 

Asiakaspalvelu (ma-pe klo 8-16) *
Puhelin: 0200 19111
Fax: 020 742 1161
Sähköposti: apua@nettitieto.fi

 

Palveluosoitteita  
Toimistoliittymä (webmail): https://webmail.nettitieto.fi
Yrityspalvelujärjestelmän hallintaan kirjautuminen: http://www.yrityspalvelujarjestelma.fi
Laskutusjärjestelmään kirjautuminen: https://www.laskutusjarjestelma.fi
Sähköpostitilien ja -listojen hallinta: http://hallinta.nettitieto.fi
Saapuva sähköposti  
Palvelin: pop.nettitieto.fi
Tuetut protokollat: POP3, POP3S, IMAP, IMAPS
SSL-salaustuki POP3S: portti 995
SSL-salaustuki IMAPS: portti 993
Suurin sallittu koko / saapuva viesti: 45 Mt

Lähtevä sähköposti  
Palvelin: smtp.nettitieto.fi **
Pakollinen SMTP-autentikointi: SMTP AUTH (Palvelin edellyttää kirjautumista)
Suurin sallittu koko / lähtevä viesti: 45 Mt
Maksimi vastaanottajia / lähtevä viesti: 100
SSL-salaustuki: portti 465

** smtp.nettitieto.fi on NettiTieto Oy:n asiakkailleen tarjoama lähtevän postin palvelin, mutta kaikki Internet-yhteyttä tarjoavat operaattorit eivät salli ulkopuolisten operaattoreiden lähtevän postin palvelimien käyttöä. Silloin tulee käyttää Internet-yhteydentarjoajan lähtevän postin palvelinta, tai NettiTiedon palvelinta SSL-salauksella. Suosittelemme käytettäväksi SSL-salausta sekä saapuvassa, että lähtevässä sähköpostissa, koska se parantaa tietoturvaa ja helpottaa sähköpostin käyttöä, mikäli liikkuu useiden eri verkkojen välillä (tällöin lähtevän postin palvelimena voi olla aina smtp.nettitieto.fi).

SSL-suojatun sähköpostin käyttöönotto

* Asiakaspalvelu sähköpostitse apua@nettitieto.fi ja palautelomakkeiden kautta on täysin ilmainen. Pyrimme auttamaan asiakkaita saman arkipäivän sisällä ja vikatilanteissa pyritään lähettämään tiedotteita. Annamme palvelua myös asiakaspalvelunumeron kautta, josta veloitamme euro yhdeksänkymmentäkahdeksan senttiä minuutilta. 
Asiakaspalvelu tulee tekemään määrätyt rutiinikysymykset ja testaukset, joten on hyvä että olet tietokoneen läheisyydessä, jotta palvelu tulee olemaan sujuvaa ja nopeaa.

  

 

NettiTieto Oy